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BarberEVO NA Issue 40 (Dec/Jan)

BarberEVO NA Issue 40 (Dec/Jan)

Out Now
BarberEVO NA Issue 40 (Dec/Jan) @barberevo

Tomoya Nishimori, the iconic educator and ambassador of BROSH and the founder of MBCC, has become the first person from Asia to be featured in the North American edition of BarberEVO!

In this month’s interview, Nishimori, selected as the Barber of the Edition, delves into his journey to becoming a globally recognized figure in the barbering industry. The article also highlights his pivotal role as an ambassador and educator for Asia’s No. 1 grooming brand, “BROSH.”

■BarberEVO
BarberEVO is a leading barbering magazine in North America, the UK, and Ireland, offering bi-monthly editions filled with industry trends, interviews, and insights into barbering culture. It connects brands with barbershops and key players, serving as a top promotional platform for the barbering industry. Distributed widely to barbershops, academies, and events, BarberEVO is known for its high-quality content and strong industry influence.
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【JPN】
BROSHを象徴するエデュケーター兼アンバサダーであり、MBCCの創設者である西森友弥が、アジア人として初めて北米版BarberEvoの特集記事として掲載されました。
インタビューでは今月号の Barber of the Editionに選ばれた西森が、バーバー業界において世界的に名を馳せる存在になるまでの道のりを掘り下げます。またアジアNo.1のグルーミングブランド”BROSH”のアンバサダー兼エデュケーターとしての彼の重要な役割にも迫ります。

■BarberEVO
北米、英国、アイルランドをリードする理容専門誌。
業界トレンド、インタビュー、バーバー文化への洞察に満ちた月刊号を提供。 ブランドとバーバーショップやキーパーソンを結びつけ、バーバー業界のトップ・プロモーション・プラットフォームとなる。
バーバーショップ、アカデミー、イベントなどに広く配布され、BarberEVOはその質の高いコンテンツと業界への強い影響力で知られている。

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